Followers

Sunday, November 21, 2010


HANA SOUR

Ni hana. Lama gila tak jumpa dia. Last aku jumpa last year time raya kat umah dia. Lepas tu dia bagi taw dia pindah KL. Sedih kot. Bole dikatakan kerap gak pi lepak umah dia dulu. Perabis coklat kat umah dia. Makan kat umah dia :D. Sembang2. Mak dia baik tok dia baik. Kucing dia waa comey2. Kalau dok ngan dia memang aku tak larat nak gelak. La ni pun aku ngah dok gelak. Tak taw pasai pa hahahahha. Kadang2 kami dok share cerita la. Dok plan nk pi Paris la nak pi Korea la. Cam barua g. Hahahaah
Memang best dapat kawan cam dia. Paham diri aku macam mana. Dia tak pernah sombong. Tak pernah dia memilih kawan. Tak pernah dia menilai orang tu dengan pangkat/harta. Kalau aku sedih hang jugak pujuk aku. Kalau aku bosan hang jugak teman aku. Thanks weh. Banyak cerita aku nak cerita kat hang. Hahaha. Aku tak sabaq nak lepak ngan hang. Insyaallah.

No comments:

Post a Comment