Followers

Sunday, November 21, 2010

BEST

Hari ni tersangat sangat gembira. Syukur alhamdulillah impian menjadi nyata. Akhirnya dapat jugak merasa main benda alah ni. Aku ingat macam senang ja nak main benda ni. Start pakai kasut semua. Baru aku taw. Teramat la susah. Jatuh senang tapi time nak bangun =,= punya la ambek masa. Aku cuba buat pelan2. Aku turun bukit yg kecik2 dulu. Hahahaha. Jatuh tergolek kot. Anak buah aku Soffiaya rilek ja turun. Macam tadak apa. Siap dia kata ' hahaha pak su tak reti main wek wek wek' Dalam hati macam nak baling ja budak ni. Aku dah la tengah panas dia bagi panas lagi. >< Lama jugak dok tergolek2. Nak biasa menolak pun agak lama. Hati terusik suruh turun bukit tinggi sikit. Aku memberanikan diri. Teramat gila. Teramat laju. Hati aku ya Allah. Macam nak terkeluaq. Lebih teruk dari naik roller coaster. Muka aku macam itik tertelan buah rambutan. Amin nasib baik tak jatuh. Sumpah takot gila. Kalau jatuh ni memang sedap. Percubaan pertama berjaya dan aku try lagi turun dan lagi dan lagi.

No comments:

Post a Comment