Followers

Wednesday, November 17, 2010

ketaq lutut

Sekarang dah 17 november 2010. Tiket aku 28 november. Ada 11 hari ja lagi. Masa mai sini aku bawa 3 beg ja. Time nak balik ni =.= 6 beg aku kena bawa. Tu pun dah limit. Comfirm kena bayaq lebih sebab minimum pun 23kg, tapi beg yang nak bawa balik ni total semua dekat 30kg. Arghhh!!!! Mampuih dah. Harap-harap yang jaga kaunter tu orang dia baik. Bagi la semua lepas.


Aku tak sabaq nk balik kot. Banyak benda dah plan ngan kawan2 aku semua. Aku ngan Alip plan nk buat bbq pas tu skate sampai kaki krem pas tu nak dota biaq mouse tercabut hahahahhha. Neril janji nak belanja mcd wut wut ^^. Nak lepak ngan Fyzz sebab hari tu tak dapat nk lepak. Kesian kat dia. Hana lagi. Aku pun tak taw dia kat kedah ka kat KL ka. Aku nak jumpa Tika. Lama beno tak lepak ngan dia. Hanis pun lama dah tak jumpa. Dulu dok gelak sakan kat tempat kerja. Bila la leh gelak ngan dia lagi? Eman,Alip ngan aku plan nk pi shah alam. Nak skate nak jalan2. arghhhh. sabaq na. lagi bapa hari ja lagi.

Pasal souvenir aku ada beli. Tak taw cukup ka dak. hahahah. Nanti aku bagi kat hampa. Insyaallah.

4 comments:

  1. wah kau makin hensem
    mesti kau tengah amik banyak shot gambar dekat sanakan?
    datang sini promte yang kau stil lagi dekat kuar negara kan, bapak stailll

    blog baru hoi hoit greydish

    gile gaban banyak hah aku terasa macam lama jugak kau kat sana

    ReplyDelete
  2. haish mana ada promote. anak malaysia kot.

    rindu ang ah ><

    ReplyDelete
  3. bila nk lepak? aku balik next week hari ahad. sampai Kl hari isnin

    ReplyDelete